zondag 21 februari 2016

Klompenpad het Loenense Enkenpad, 11 km.

Door weer en wind!


Vandaag weer een klompenpad gelopen en wel in Loenen, het Loenense Enkenpad, geopend in oktober 2015.
Ik had al gehoord dat het een schitterend pad was en dat was het ook.
We liepen bijna niet op verharde wegen.
Allemaal kleine oude weggetjes.
Natuurlijk waren de paadjes door de regen van de afgelopen tijd erg nat, maar dat was voor ons geen probleem.
We zijn gestart bij de Groote Modderkolk, een boerderij van Natuurmonumenten en tevens Zorgboerderij.
In de gezellige theeschenkerij dronken we thee en koffie na de wandeling.
Een heerlijke middag.


Ondergelopen weiland

In de natuurtuin Harmanahof

Prachtige eiken bank

En nu fijn bij de kachel met een potje thee.

3 opmerkingen:

  1. Een heerlijke wandeling zo te zien maar wel dapper, als het bij jullie net zoveel regende als hier. Pfff hier is het nog niet droog geweest. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naast het prachtige van het pad, was je ook vast lekker uitgewaaid. Want het was wel een wind.
    Dank voor je reactie op mijn log. Buiten het feit dat bloemen mij troosten, vind ik ook mijn troost en rust bij God, ook in wat wij niet weten wat komen gaat.
    Maar bloemen zijn voor mij zo tastbaar in hun leven, ik geniet daarvan. Vandaar mijn uitdrukking!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is er nog steeds niet van gekomen om deze route te lopen. Ik ben er wel heel benieuwd naar. Leuk om er al wat foto's van te zien. De Harmanahof herken ik van een andere route.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen