zaterdag 18 juni 2016

Borduren voor mijn dochter



10 maanden geleden begon ik een vrij borduurwerk voor het 10 jarig huwelijk van mijn dochter en haar man.
3 juni waren ze tien jaar getrouwd.
Vandaag kon ik het ingelijste borduurwerk ophalen bij Pool in Elburg.
A. ging mee en we besloten om door te rijden naar onze dochter en haar gezin.
Dat was ruim een uur rijden.
Iedereen was thuis, dus dat was gezellig.
We boden hen het borduurwerk aan en, gelukkig, ze vonden het prachtig.
Allerlei details uit hun huwelijk komen voor op het borduurwerk.
Ik was nerveus, want het was erg groot uitgevallen, maar dat deerde hen niet.
Ze hadden gelijk een plekje.

Vanwege hun privacy kan ik niet de hele lap laten zien, maar hier zijn wat details.
De bovenste letters komen van de lap van Fenna Voskuil uit Zwolle.

De rest is fantasie.





Volgende week kan ik bij Pool mijn "afscheidslap" ophalen.
SPANNEND!


1 opmerking:

  1. Niet oneerbiedig bedoelt maar wat een gepriegel! Ik vind het zo knap als mensen dat kunnen. Wat een prachtig persoonlijk cadeau. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen