woensdag 13 juli 2016

Een stap gezet!







Ik heb net een grote stap gezet.
Al vele jaren houd ik Bed & Breakfast in mijn huis.
Het begon 20 jaar geleden met "vrienden op de fiets", en daarna schreef ik mij bij de gemeente in als Bed & Breakfast.
Veel gasten hebben hier gelogeerd.
Het gastenboek staat vol leuke verhaaltjes.
Gasten uit Ierland, Zweden, Duitsland en Nederland.

Met veel plezier maakte ik de kamers in orde voor de gasten. De badkamer kreeg een extra beurt, de trap werd gezogen. In de tuin werd een hoekje gecreëerd voor de gasten en natuurlijk de boodschappen!

Op tafel kwam vers fruit, vers brood en broodjes, thee en koffie en allerlei beleg en natuurlijk het gastenboek.

Meestal tafelden de gasten lang na en hadden leuke gesprekken met elkaar tijdens het ontbijt.
De fietsers en wandelaars vertrokken meestal snel, zij hadden nog een lange fietstocht of wandeling voor de boeg.

En daar heb ik nu een punt achter gezet!

Wij hebben ons huis in de verkoop.
Er komen regelmatig kijkers.
Iedere keer moet het huis er weer spic en span uit zien. Geen overbodige spullen in het zicht. enz enz.
Dus heb ik besloten om mijn Bed & Breakfast ( tijdelijk?) te stoppen.

Maar het is een hele stap!


   
  

7 opmerkingen:

  1. Dat kan ik me voorstellen zeg. Best moeilijk ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kan ik me voorstellen zeg. Best moeilijk ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zal een zware beslissing zijn geweest. Ik hoop dat je je huis gauw verkoopt. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een grote stap, Hennie!
    Dat vergt wel even afscheid nemen.
    Als jullie het huis verkocht hebben ga je dan naar een andere plaats of wil je kleiner gaan wonen?
    Veel succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, dat is best een grote beslissing. Een hele stap. Ik hoop voor jullie dat het huis spoedig zal verkopen.
    Heel fijne dag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat lijkt mij idd een moeilijke beslissing. Het zal zeker veel poetsen schelen als er kijkers komen. Succes met de verkoop! Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De gedekte tafel ziet er trouwens zeer uitnodigend uit.

      Verwijderen