donderdag 1 juni 2017

Kerstborduurwerk klaar!





Gisteren legde ik de laatste hand aan mijn kerstborduurwerk.
En vanmorgen bedacht ik dat het mooi weer was om naar Elburg te fietsen om het borduurwerk weg te brengen om te laten in lijsten.
Daarvoor ga ik altijd naar de firma Pool.

Bij de firma Pool ontdekte Ramon Pool dat er veel onafgeknipte draadjes aan de achterkant hingen.
Dat klopte want ik was vrij onverwacht vertrokken.



Van Ramon kreeg ik een schaar en een naald mee en op een terasje in Elburg knipte ik de draadjes af.
Natuurlijk goed opletten met de koffie, maar dat ging goed.



Toen opnieuw naar de firma Pool.
Een passend passe partout uitgezocht en nu wachten op het resultaat.
Dat duurt een paar weken, het borduurwerk wordt gewassen, gespannen enz.
Ik zou het zelf niet durven wassen!


En daarna fietsten we nog heerlijk langs het Veluwemeer naar Nunspeet en vandaar door de bossen naar huis.
Een heerlijke dag.


1 opmerking:

  1. Ik vind het heel erg mooi. Met een lijst er om heen zal het nog mooier zijn.

    BeantwoordenVerwijderen