dinsdag 25 juli 2017

Het afscheid nadert .....2

Afscheid en......vooruit kijken, en 50 jaar terugkijken.

Dat deden we vandaag.
We nemen bijna afscheid van de druivenstruik die mijn moeder 37 jaar geleden plantte.
Eigenlijk nemen de druivenstruiken weelderig afscheid van ons!
Eeen laatste cadeautje!
Nooit zag ik ze zo vol druiven sinds 11 jaar geleden mijn moeder verongelukte. zie hier.
Een mooi afscheid voor ons en een mooie start voor de nieuwe bewoners.





En keek ik vandaag bij de nieuwbouw van ons huis.
Vandaag werden de binnenmuren geplaatst.
Het terrein is met hekken omheind, maar in de dierentuin van onze buren kon ik het goed volgen.
Ik stond er als het ware bovenop met mijn camera.
Wat een bijzonder gevoel, er wordt een huis voor ons gebouwd!!!

Rechts, het extra kamertje wat we speciaal voor de kleinkinderen laten bijbouwen.




En keken mijn zus en ik  vandaag 50 jaar terug.
50 jaar geleden overleed mijn vader geheel onverwachts in het huis waar ik nu woon. Mijn moeder vond hem overleden in het duivenhok.
Een grote schok voor ons, 14 en 15 jaar oud.
Vandaag haalden we herinneringen op en herdachten hem met lilabloemen.



Zo heeft het leven van alles voor ons in petto.
Wij gedenken, genieten, kijken achteruit en kijken vooruit!!!!






2 opmerkingen:

  1. Ik had niet eerder gelezen dat je moeder verongelukt is. Wat heftig. En wat fijn om naar zoiets moois uit te kijken als je nieuwe huis. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In ons leven moeten we vaak afscheid nemen van wat ons dierbaar is. Maar er is ook een toekomst waarin weer allerlei mooie dingen kunnen gebeuren.
    Zo bouwen jullie je nieuwe huis, een nieuwe toekomst.
    Heerlijk om je huis zo te zien "groeien" lieve groet Will

    BeantwoordenVerwijderen