donderdag 28 maart 2019

Dagje Keukenhof



Al een paar jaar wilde ik graag naar de Keukenhof, maar het kwam er steeds niet van.
Gisteren echter zijn we naar de Keukenhof geweest met zwager en schoonzus.
Met de trein uit Zwolle naar Leiden, en van  daar met de bus naar Lisse.

Qua weer was het een prima dag. De reis verliep gezellig en voorspoedig.
De bloemenperken liggen prachtig onder oude bomen.
Het thema van dit jaar was FLOWERPOWER.
Dit zagen we uitgebreid in een paviljoen, auto's met bloemen onder de oude bomen en op de themaplekken, o.a. Ibiza, de houten hut en een Peace, not war bed omringd met bloemen.

De foto's hieronder geven meer het traditionele deel van het park weer.












En aan het begin van de wandeling kwamen we langs dit plekje hieronder.
In 1965 was ik met mijn ouders en buren in de Keukenhof.
Op het plekje waar ik nu sta, stond mijn vader. Hier heb ik nog een foto van en kon het vergelijken.
In 1967 stierf hij onverwacht, 49 jaar oud.
Bijzonder om dit plekje terug te zien na 53 jaar.


1 opmerking:

  1. Prachtige foto's van de Keukenhof. Dat was wel een bezoek met speciale herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen