vrijdag 1 november 2013

Welgelegen, Dieren

Welgelegen, Dieren

Afgelopen zomer hield ik vakantie in De Steeg.
We maakten verschillende fietstochten en ik besloot al fietsend om bovenmeestershuizen te gaan fotograferen.
Ook kwamen we langs huizen met de naam Welgelegen.
Eigenlijk zijn het altijd oude huizen, die deze naam dragen.
Ik besloot om ook de huizen met de naam Welgelegen te fotograferen.

Mijn label Welgelegen ben ik begonnen met de Pension Welgelegen in Rijsbergen.
Hier heb ik veel goede herinneringen aan.
Zie hier.

In Dieren kwam ik bovenstaand huis tegen.
Zeker de moeite waard om op mijn blog te zetten.




2 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk nieuw label. Dit huis zal dan in de buurt van de IJssel te vinden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, aan de rand van Dieren, heb de straat niet genoteerd.

    BeantwoordenVerwijderen