dinsdag 4 februari 2014

Ik doe weer mee

 
In eigen tuin
 
 
 
Hallo mensen,
 
ik doe weer mee in blogland.
Mijn computer was een week logeren bij de computerdeskundige in verband met het overzetten van Windows naar Vista.
Dit om beveiligingsredenen.
Na dat ik vorige week mijn laatste log had geplaatst ging de computer het huis uit.
En dat was een gemis!
De afgelopen week liep ik verschillende keren tevergeefs naar het kamertje waar de computer staat.
 
Om te internetbankieren,
om te kijken waar een bepaalde kerk in Utrecht staat,
om het nieuwe Randje per week te zien,
om een telefoonnummer op te zoeken,
om een mail te sturen,
om een oude mail van het koor te checken,
om te kijken  naar alle leuke bloggen die ik volg.
 
Het was dus een groot  gemis!
 
Maar een uur geleden is de computer terug gebracht.
Ik kan weer bloggen, mail lezen, internetbankieren, borduren, dingen opzoeken, enz. enz.
 
Ik doe dus weer mee.
 


 



Ik merk dus  nu, dat er bij het foto's plaatsen wel iets is veranderd.'
Ik kan geen tekst meer onder alle foto's plaatsen en het vergroten en verkleinen van foto's moet ik nog even uitzoeken of dat wel kan.
Maar ik elk geval kan ik weer bloggen.

4 opmerkingen:

  1. Ik miste je al, dus ik ben blij dat je er weer bent....
    Fijne avond.
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je computer weer terug is. Ook ik heb afgelopen week niet kunnen internetten, we waren op vakantie. Ik miste de computer ook, het is zo gemakkelijk.
    Groetjes Will

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je pc weer terug is. Dat was dus een noodzakelijke pc vakantie. Hier is ook één en ander gewijzigd, ik moet nog wegwijs worden met importeren van foto's van camera naar pc. Voor het noodzakelijk hadden we nog de laptop, gelukkig! Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je je computer weer terug hebt. Wat dat betreft ben je er al behoorlijk afhankelijk van om dingen die je er allemaal op moet doen.
    Succes met alles om het programma weer te leren kennen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen