zondag 27 januari 2019

Museum More, tweede keer.






Voor de tweede keer gingen we naar museum More in Gorssel.
Een prachtig ruim museum.
Deze keer gingen we speciaal voor de tentoonstelling met schilderijen van  de 4  Zwitserse broers Barraud.
Het was de moeite waard.
We hebben er van genoten.
Eén schilderij vond ik dubieus, een naakt pubermeisje, het schoonzusje van de schilder.
Vraag me af of dat nu zou mogen?
Maar voor de rest, alles heel mooi.















Hierboven zie je regelmatig een blonde vrouw, dat is Marie, de vrouw van Francois.
De twee onderste schilderijen zijn twee van de vier broers die elkaar hebben geshilderd.

Ook bekeken we nog even de vaste collectie die ook erg de moeite waard is.

2 opmerkingen:

  1. Mooi! Daar zou ik best heen willen. Ik zit te speuren naar die verwijzingen maar zie nog even niets

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze tentoonstelling heb ik ook genoteerd. Het lijkt me zeer de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen