woensdag 26 juni 2019

Fietsen, bovenmeestershuis Broekland





Vandaag heerlijk gefietst.
Ik ben het pontje bij Veessen overgegaan naar Fortmond en heb daarna heerlijk in Salland gefietst.
Het blijft altijd mooi daar. Een afwisselend landschap met regelmatig bosjes of lanen met bomen.
Het landschap waar mijn moeder zo graag fietste.
In Broekland dronk ik koffie bij de Para Bool.
Hier werken mensen met een beperking.
Tevens runnen ze de buurtwinkel.
Per gratie mocht ik het hoekje met zelfgemaakte producten fotograferen.
En beslist niet op facebook zetten!
Het was een gezellige drukte in de buurtwinkel. Verder nergens een winkel te bekennen.




Ik kwam langs het bovenmeestershuis, dus deze ook maar gefotografeerd.
De school is nog in gebruik als school, dat ziet er leuker uit dan die lege scholen die als opslagruimte worden gebruikt.

Hieronder een foto gemaakt in Salland.


En hier een foto dichtbij huis, op de noord Veuwe.


En.... zoals je ziet, overal is het mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten