maandag 5 augustus 2019

Bad Bentheim, laatje open, laatje dicht

In 2014 liep ik met vriendinnen een deel van het Marskramerpad.
28 km, van Bad Bentheim naar Oldenzaal.

Deze week fietste ik met A. naar Bad Bentheim vanaf de Lutte.
Al snel zag ik T tekens langs de weg, maar herkende ze niet direct.
Toen ik bij een molen kwam wist ik het opeens: Hier liep ik in 2014.



Zie hieronder:
Klik hier.





Hieronder de foto van de ingang van het Joodse kerkhof.



Daarna het plekje waar mijn jasje met inhoud bleef liggen.


De brug over de Dinkel.


En het kapelletje.


En uiteindelijk een ijsje bij de ijsboer.
Ik kreeg in 2014 de fiets van de boerin mee om terug te fietsen. Maar helaas......


Het was een leuke dag, fietsen naar Bad Bentheim en via het Marskramerpad terug.
Maar.............. het laatje gaat nu weer dicht!!

1 opmerking:

  1. Ik ken die prachtige plaats maar niet het marskramerspad. Leuk dat je dit deelde.

    BeantwoordenVerwijderen