zondag 22 december 2019

2019 - 2020




Hierbij een hartelijke groet aan al mijn lezers en volgers.
Ik wens jullie allemaal gezegende kerstdagen en een gelukkig   2020.

Morgenochtend ga ik mijn verjaardag vieren met familie en vrienden.( een dag te vroeg)

Kerstavond ( mijn geboortemoment) naar Utrecht waar onze kleindochter blokfluit speelt in de Herdertjesviering.



Onze wandelplannen voor de komende dagen gaan even de ijskast in. Het een na het andere kleinkind komt logeren. Wat fijn!!!


Nogmaals voor jullie allen veel goeds!!


Tot in het nieuwe jaar!!!

4 opmerkingen:

  1. Ik wens je een mooie verjaardag en heel fijne kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je ook een heel gelukkig en gezond nieuwjaar toe, ik heb een hele tijd geen blog gemaakt wegens omstandigheden maar wil het nu weer gaan proberen hopelijk ga je me blog ook bekijken ik vind die van jou altijd mooie foto`s hebben van de natuur. groetjes van mij Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Riet, wat een leuke reaktie!!! Veel plezier met bloggen. Ik ga je verhaaltjes lezen. Gr.

    BeantwoordenVerwijderen