woensdag 12 augustus 2020

We hebben ons hart verloren aan........... Groningen



 Regelmatig komen we in Groningen.

We wandelen en fietsen hier graag. 

Onze zoon en schoondochter wonen in Onderdendam, dus het is logisch dat we hier regelmatig komen. 

We stonden 4 dagen op de camping Zoutkamp en 5 dagen in Warffum. 

Beide campings bevielen prima. 

We maakten prachtige fietstochten over de kleine, smalle fietspaadjes tussen de akkers en de weilanden. 

We fietsten onderlangs het Wad, bekeken veel prachtige Oude Groninger Kerken. 

Alle kerken waren open en te bezichtigen. We kwamen door veel mooie kleine plaatsjes. 

















Onder en boven de kerk in Eenrum














Hierboven de theetuin bij het Museum in Warffum en hieronder het Waddengebied.















Hieronder de kerk in Garnwerd




En hieronder de kerk in Tinallinge







Zier hierboven uit Prediker, vers 5, nuttig in coronatijd.




Kortom, het was een heerlijke week. 

Wij hebben dus ons hart verloren aan...... Groningen!!


Dit blogje met het nieuwe systeem vroeg wel even wat tijd.

Ik maak altijd blogjes op de telefoon maar dat lukte nog niet zo goed.

Hoe gaat het met jullie bloggen op de nieuwe manier?

3 opmerkingen:

  1. Voorlopig gebruik ik nog de oude blogger, want ik blog toch niet op mijn telefoon.

    Fijn dat Groningen jullie zo goed bevalt. Jullie zoon en dochter wonen ook in een prachtig dorp. Leuk dat die kerkjes geopend zijn en je er dan even kunt kijken. Het zijn ook mooie kerkjes. Ken je het museum van Henk Helmantel in Westeremden? Dat is zeer de moeite waard om eens te bezoeken en de kerk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, Groningen is prachtig. Je laat precies zien wat wij er ook zo mooi aan vinden. Stonden op jullie in Warffum op " Zuiderhorn"?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het nieuwe bloggen niet leuk eerlijk gezegd... Vooral het foto's plaatsen vind ik een ramp in verhouding met voorheen.

    BeantwoordenVerwijderen