woensdag 19 augustus 2020

Winterswijk, weer een schoolhuis voor mijn verzameling

 

We zijn een paar dagen in Winterswijk en op mijn eerste fietstocht kom ik een school - in gebruik - en een bovenmeestershuis tegen. 
Het zier er zo mooi uit, dat ik deze toevoeg aan mijn verzameling. 









We fietsten even door Winterswijk en de kerktorens staken boven alles uit. 
Altijd mooi. 



En fietsten we nog door het prachtige buitengebied van Winterswijk. 


We zijn hier nog lang niet uitgefietst en we ontdekten een klompenpad!!

2 opmerkingen:

  1. Mooi he, twee weken geleden reed ik er ook nog langs. Ik kom uit Den Haag maar heb een 2e huisje in Ruurlo dus met regelmaat in Winterswijk en omstreken, zo mooi en rust daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooie aanvulling voor je verzameling. Leuk om er weer eens een te zien op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen