maandag 19 april 2021

ANWB kinderfietsenplan

 Mijn fiets heb ik inmiddels 16 jaar.

Ik heb er ontzettend fijn en veel mee gefietst, maar begon toch aan een nieuwe fiets te denken

.Electrisch? niet electrisch?

Ik hoorde van het Kinderfietsenplan van de ANWB en besloot om mijn fiets te doneren aan dit plan. Wil je hier mee over weten,

klik hier

Markt in Zwolle

Ik zocht contact met de ANWB en vulde de gegevens op inernet  in over mijn fiets. De fiets kon opgehaald worden of ik kon de fiets bezorgen bij een depot. Ik zocht het dichsbijzijnde depot op en dat was in Zwolle bij Dock24:

klik hier

We fietsten naar Zwolle en lieten de fiets zien, ze noemden mijn fiets een parel en wilden mijn fiets graag hebben. Uiteraard kon ik de fiets niet achterlaten, maar we beloofden om de fiets over 2 dagen te brengen. We maakten die dag nog een prachtige fietstocht door Zwolle en omgeving. [ ik werkte en woonde ooit in Zwolle]

Zwolle


Dat was 65 kilometer.

De volgende dag gingen we weer fietsen. We fietsten naar Elburg, Kampen, Mastenbroek, Stadshagen, Frankhuis en Hattem.

Dat was mijn laatste ritje op mijn vertrouwde fiets. 85 kilometer reden we die dag.


Kampen


Mastenbroek




Ik heb afscheid genomen van mijn fiets met deze mooie fietstocht.

En....................wat heb  ik gekocht? Een gewone, niet electrische fiets bij de fietswinkel in Oene. Al verschillende tochtjes mee gereden en het bevalt prima












1 opmerking:

  1. Wat goed om een fiets te doneren. Ik had er nog niet van gehoord. Jullie hebben een mooie afscheidstocht gefietst. Veel plezier met de nieuwe fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen