dinsdag 13 april 2021

Daatselaarsepad en Breeschoterpad

 

Vandaag wilden we het Daatselaarsepad in  Renswoude lopen.

Op onze brochure lazen we dat het pad 14 km lang zou zijn.

Maar de brochure is al enige jaren oud en we bemerkten dat het pad was ingekort tot 11 km.

Beetje kort voor zo'n lange reis vonden wij. Maar geen probleem, er stond nog een wandeling op het startpaneel, het Breeschoterpad. 6 km. Dan doen we die er bij besloten we.



Hierboven het zomerdijkje



Hierboven Fort Daatselaar, restanten van een oud Fort.
Een prachtige plek.



Hierboven een kruispunt van veel klompenpaden.








Hierboven Kasteel Renswoude









We genoten van deze wandeling, en uiteindelijk liepen we 18 km.
Onderweg bij Landgoed Camping Ruwinkel konden we heerlijke koffie to go kopen en op een bankje opdrinken.
Even een fijn momentje tijdens de wandeling.

Mijn blogjes worden wat saai, steeds maar weer  die wandelingen.
Ik hoop dat de tijd weer aan breekt dat we museumbezoekjes kunnen gaan doen.
Daar zien we naar uit, maar we vermaken ons nog steds prima in deze coronatijd.
Binnenkort zal ik mijn borduurjaarlap 2021 eens laten zien.
Verder maakte ik twee twee herinnerings borduurlappen. Eén van de familie Keizer en één van de familie de Graaf.
Zo hangt ons beider voorgeslacht bij ons in de hal.
Vanwege de privacy van de kinderen en de andere famlieleden kan ik de hele lappen niet laten zien.
Misschien wat gedeeltes van deze lappen.
















1 opmerking:

  1. Mooie combinatie van wandelingen. Het kasteel herken ik van de dorpswandeling in Renswoude.
    Ik ben benieuwd naar de borduurlappen.

    BeantwoordenVerwijderen