donderdag 25 november 2021

Papieren Paradijs, een prachtig boek.

 

Het papieren paradijs van Marlies Medema!

In de Elisabethbode worden regelmatig nieuwe boeken aangeprezen.

Als het boek mij lijkt bestel ik het bij de bibliotheek, zo ook met dit boek.

Het is begin 2021 uitgekomen.

Ik ben erin begonnen en kan niet meer stoppen met lezen.

Het gaat over een Nederlandse familie die  +/- 1840 vertrekt naar Suriname.

De hoofdpersoon uit het boek is Anna Pannekoek.

Meer vertel ik niet, want ik wil zelf ook altijd graag het verhaal lezen, zonder dat ik alles al weet.

ik heb het boek nog niet uit, even een blogje maken en dan ga ik weer verder lezen in dit schitterende boek.


 


Wil je meer weten, op internet is van alles te vinden.

klik hier

en hier

En tenslotte: Anna  Pannekoek is geboren in Heelsum. Wij wandelen regelmatig in deze omgeving. Binnenkort gaan wij het Molenbeekse klompenpad lopen. Volgens één van de verhalen op een website gaat dit pad langs plekjes uit het verleden van Anna Pannekoek.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten