zondag 21 januari 2024

Nationale Tulpendag en Anna en Charlotte, boek geschreven door Katharina Fuchs

Vandaag is het Nationale Tulpendag. Gisteren en eergisteren kreeg ik tulpen. Bloemen waar ik blij mee ben en niet allergisch voor ben. Dus ik "tulp" maar mee vandaag.
Gisteren en vandaag heb ik veel gelezen in het prachtige boek, Anna en Charlotte van Katharina Fuchs, een min of meer waar verhaal over haar 2 Duitse oma's. Meer vertel ik niet, maar ik kan niet stoppen met lezen. Heb het nu even weggelegd omdat ik het nog niet uit wil hebben. Dan maar even bloggen. Ik lees met 1 afgedekt oog🧐, het andere zonder bril, het boek 10 cm vanaf mijn oog. Maar ik MOET lezen! Tzt wordt dat anders.🤓
Dus je snapt, na het bloggen toch maar weer lezen. 😅😅

1 opmerking:

  1. Fijn dat het dan weer tulpentijd is. Veel plezier met lezen, voor zover het gaat en niet te vermoeiend is.

    BeantwoordenVerwijderen