vrijdag 8 februari 2019

Storm in glas water en mijn blauwe bordjes




Hallo mensen, ik blog nog steeds.
Het lijkt een storm in een glas water te zijn geweest.
Zaterdagavond 2 februari kreeg ik een mailtje van Google dat vanaf 4 februari alles zou veranderen.
Het leek me niet leuk om zomaar van het blogtoneel te verdwijnen, vandaar mijn berichtje.
Mijn schoonzoon heeft de mail die ik kreeg bestudeerd en zei dat het wel mee zou vallen!
En het klopt, ik doe nog mee, gelukkig.


Deze week ben ik aan de slag gegaan met mijn blauwe bordjes.
Ze lagen nog steeds onder in het aanrechtkastje.
Maar dat is nu veranderd.

Ze hebben weer een plekje gekregen.
Het is allemaal begonnen met de broodbordjes van mijn grootouders die ik kreeg toen ik in 1969    "op kamers ging".











Fijn, dat alles een plekje heeft gekregen, ook de schoteltjes van mijn moeder.
Ik kijk er met plezier naar!!

Wil je meer weten over mijn bordjes,

klik hier
en
klik hier

2 opmerkingen:

  1. Mooie plekjes hebben de borden weer gekregen en het staat ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je staat er toch van te kijken, hoeveel verschillende motieven er zijn... Het staat erg leuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen