vrijdag 26 februari 2021

Vervolg schaatsen

 Inmiddels is het 26 februari 2021 en het is prachtig zomers weer. 

Net een prachtige wandeling gemaakt naar Veessen. 





Op de terugweg kwam ik langs het Apeldoorns kanaal. Daar schaatste ik 12 dagen geleden. 

Nog even na gemijmerd bij het kanaal. 



Het is voorbij, maar het was fantastisch! 

Vandaag is het 46 jaar geleden dat we zijn getrouwd en 35 jaar geleden dat A. op 35 jarige leeftijd, de Elfstedentocht reed. In 1986, dus gelijk met Prins Willem Alexander. 

Ik heb het kruisje, startbewijs, tegeltje enz. eens opgezocht en even tentoongesteld. 



Ook kocht ik een Retro bordje voor mijn verzameling bordjes bij Heinen Delfts Blauw. 


Nu gaat alles weer in de kast en gaan we ons verheugen op het voorjaar! 

Meer over de elfstedentocht,

klik hier

en over de tegeltjesbrug, klik hierl

Voor Heinen Delfts Blauw,

klik hier

1 opmerking:

  1. Ja, het is een snelle omslag van het weer geweest. Een hele prestatie om de elfstedentocht te rijden. Mooi bordje heb je gekocht. Hopelijk krijgen we volgend jaar een elfstedentocht en kun je alle spullen er weer bij te voorschijn halen.
    Gefeliciteerd nog met jullie trouwdag.

    BeantwoordenVerwijderen