zondag 7 februari 2021

Winter

 Even een blogje in lockdown - tijd. 

We ondernemen uiteraard niet zo veel. 

Geen treinreizen, geen museumzoek, geen familiebezoek en ga maar door. 

Maar..... We blijven wandelen. Dag in, dag uit. Soms een klompenpad en regelmatig rondom ons dorp. 

Sinds kort heb ik Strava ontdekt en tel ik de kilometers via Strava. Ook plaats ik daar foto's bij. 

Vrijdag liep ik naar Veessen om het stijgende water van de IJssel te zien. Waar het water nu hoog stond liepen we 5 dagen daarvoor nog vrolijk rond. 



Hieronder liepen we 5 dagen eerder. 


Zaterdag liep ik 11 kilometer rondom ons dorp, zie hieronder. 

En toen werd het zondag!!! 

Wind en sneeuw. 

Tegen 11 uur gingen we op pad. 

De wind was koud, maar niet overal was wind, bv in het bos. En het bos hebben we dichtbij, dus richting bos en Renderklippen gelopen. 

Strava gaf 12 km aan. 






Het was een heerlijke winterwandeling. 

En daarna genieten met een kop warme chocolademelk in ons eigen huis in het "kamertje". Het extra plekje in ons huis waar we graag zitten. 


Hierboven het extra kamertje met een berg sneeuw voor de deur. 

We hebben genoten en zien uit naar morgen! 


2 opmerkingen:

  1. De chocolademelk zal extra lekker smaken na zo'n winterwandeling. Genieten zulke sneeuwfoto's.
    Van het hogewater herken ik een aantal plekjes waar we afgelopen zomer gefietst hebben.
    Veel wandelplezier de komende dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat dapper om zo'n winterwandeling te maken. Het sneeuwde hier gisteren de hele dag en het was erg koud op de vlakte. Wist niet dat het in het bos wel goed te doen was. Super.

    BeantwoordenVerwijderen