woensdag 18 augustus 2021

2021, borduren

In januari begon ik aan mijn jaarlap 2021. Elke maand borduur ik een vakje. Daarin borduur ik gebeurtenissen uit mijn leven, de wandel- en de fietsafstanden van de maand. En wat er verder voor mij belangrijk is. 




In januari zaten we nog volop in de lockdown. 

In februari was het flink winter, ik heb ervan genoten. 




In april kochten we nieuwe fietsen en kregen we de eerste vaccinatie. 


In mei begonnen we aan de lange afstand wandeling, het Friese Wouden pad. 


In juni kampeerden we aan de Lek. 


In juli pakten we weer allerlei activiteiten op. 


Hierboven de hele jaarlap tot en met juli. 

Ik ga gestaag verder tot het einde van het jaar. 

5 opmerkingen:

  1. Wow, wat een geweldig leuk idee, zo'n lap. En wat ziet die er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig idee. Ziet er ook top uit. Leuke motieven en prachtige kleuren. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Henny. Heel leuk om het jaar op deze manier vast te leggen. De overgang van de ene naar de andere maand vind ik ook heel mooi bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That is beautiful, amazing, masterful!!!

    BeantwoordenVerwijderen