dinsdag 17 augustus 2021

Vrienden op de fiets

 

Al jaren ben ik gastadres voor Vrienden op de Fiets. Ook had ik een B en B. Na onze verhuizing ben ik gestopt met de B en B, maar met het ontvangen van Vrienden op de Fiets ben ik weer gestart in ons nieuwe huis. 

Dit jaar loopt het storm. Veel mensen fietsen of wandelen dit jaar door Nederland. Er schijnt een nieuwe lange afstand wandeling te zijn. Deze loopt van Delfzijl naar Goirle. Al verschillende wandelaars die deze route lopen hebben bij ons de nacht door gebracht en ontbeten. 

Ik blijf het leuk vinden. Vooral het ontbijt verzorgen. Als de gasten zijn vertrokken haal ik de bedden af, maak de badkamer en het toilet schoon. En lees ik het gastenboek. De meeste gasten schrijven daar iets in. 




In het aparte kamertje kunnen gasten tv kijken, de krant lezen en ontbijten. 



Af en toe gaan we er zelf even tussen uit en moeten de gasten een ander adres zoeken. 

Maar als het kan zijn de gasten van harte welkom bij ons. 


1 opmerking:

  1. Nou, daar had ik nog nooit van gehoord. Leuk dat die mogelijkheid bestaat. Ze zijn op een goed adres bij jullie, want het ziet er verzorgd uit.

    BeantwoordenVerwijderen